Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek reklamy przyspiesza po kryzysie

03 sierpnia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

W drugim kwartale rynek reklamy zwiększył się o 8,2 proc. – wyliczył dom mediowy Starlink. Najszybszy wzrost notują Internet i stacje tematyczne

Według szacunków Starlinka pierwsze półrocze przyniosło 3,59 mld zł wydatków na reklamę netto w Polsce (po odliczeniu rabatów, jakich media udzielają reklamodawcom). To o 4,7 proc. więcej niż rok wcześniej. – Trudno przewidzieć, czy aż tak pozytywny trend utrzyma się w drugiej połowie roku. Musimy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8690

Spis treści
Zamów abonament