Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ważne nie tylko niskie ceny

28 sierpnia 2010 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz

Zakupy w Internecie szybko rosną, a dla klientów priorytetem staje się bezpieczeństwo transakcji

Z danych firmy badawczej ReportLinker wynika, że w 2009 r. choć raz zakupy w Internecie zrobiło 25 proc. Polaków. Oznacza to, że korzysta z nich na razie co drugi użytkownik sieci. Dla porównania w Niemczech odsetek ten wynosi 75 proc., a w państwach skandynawskich nawet ponad 80 proc.

Jak ocenia Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w wyścigu e-sprzedawców o klientów coraz większego znaczenia będzie nabierać reputacja poszczególnych sklepów. W sytuacji gdy sieć będzie notować rosnącą liczbę dostawców, klienci będą coraz częściej wybierać sklepy, do których mają pełne zaufanie.

– Prawo zapewnia klientom bardzo dobrą ochronę. W efekcie zakupy w markowych, działających nawet po kilkanaście lat...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8712

Spis treści
Zamów abonament