Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zetka chce zmienić grupę docelową

02 września 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

Radio Zet ma nową strategię – chce mieć słuchaczy starszych niż dotychczas i starszych niż ma jego największa konkurencja – RMF FM

Bijąca Zetkę na głowę, jeśli chodzi o słuchalność, krakowska rozgłośnia RMF FM kieruje się do słuchaczy w wieku 25 – 39 lat, a Radio Zet będzie teraz chciało mieć słuchaczy starszych. Dotychczas Zetka kierowała się do osób w wieku 25 – 44 lata, a teraz poszuka słuchaczy w wieku 28 – 49 lat. Format stacji się nie zmieni (to tak jak w przypadku RMF FM, tzw. AC – od „Adult Contemporary”), Zetka zapowiada lekką modyfikację swojego logo,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8716

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament