Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Prognozy dla rynku prasy

02 września 2010 | Ekonomia | Dział Ekonomiczny

Czy wydawnictwa prasowe mają przyszłość? – to temat kolejnego panelu w Krynicy

Ostatni światowy kryzys gospodarczy dotknął także branżę medialną. Spadły przychody z reklam, wiele wydawnictw redukowało koszty, również zwalniając część pracowników. Jak będzie wyglądać sytuacja branży po kryzysie? Czy Internet będzie wypierał prasę?

Dyskutować będą: Jakub Bierzynski, prezes Omnicom Media Group; Jan Cieński, korespondent w Warszawie i Pradze dziennika „Financial Times”, Wielka Brytania; Martin Ehl, szef działu zagranicznego gazety „Hospodarske Noviny”, Czechy; Wiesław Podkański, prezes honorowy Axel Springer Polska.

Dyskusję poprowadzi Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.

Brak okładki

Wydanie: 8716

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament