Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Unia promuje naszą żywność

30 września 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Do tej pory Unia zaakceptowała 13 polskich kampanii promocyjnych. Ich łączna wartość przekracza 100 mln zł. ∑
źródło: Rzeczpospolita
Do tej pory Unia zaakceptowała 13 polskich kampanii promocyjnych. Ich łączna wartość przekracza 100 mln zł. ∑

Ponad 100 mln zł warte są polskie kampanie reklamujące produkty spożywcze, które dotuje Bruksela. Chętnych na ich wsparcie przybywa

Niemal 15 mln zł kosztować będzie trzyletnia kampania promująca wieprzowinę wysokiej jakości ze znakiem PQS (z ang. pork quality system). Reklamy m.in. w telewizji i prasie mają się pojawiać od listopada 2010 r. – Chcemy pokazać konsumentom, że w Polsce dostępne jest mięso wysokiej jakości, które może konkurować z tanimi produktami z zagranicy – mówi Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8740

Spis treści
Zamów abonament