Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzy złote nagrody dla najskuteczniejszych reklam

26 października 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Kampania o powstaniu warszawskim  dostała główny laur konkursu
źródło: Rzeczpospolita
Kampania o powstaniu warszawskim dostała główny laur konkursu

Złotymi Effie nagrodzono kampanie ING, Pedegree i o powstaniu warszawskim

Effie to obok festiwalu reklamowego w Cannes jeden z najważniejszych konkursów reklamowych na świecie. Kampanie wyróżniane w tym konkursie są nagradzane nie za pomysł, ale przede wszystkim za rynkowy efekt, jaki udało się dzięki niemu osiągnąć. Konkurs ma edycję światową i europejską, ale także lokalną w Polsce – organizowaną przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku, w 11. polskiej odsłonie, wprowadzono zmiany – agencje reklamowe i domy mediowe mogły zgłaszać kampanie jako wspólne dzieło. Ze 121 zgłoszonych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8762

Spis treści
Zamów abonament