Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ranking sklepów - I Liga – Mega-sklepy (powyżej 4 tys. opinii)

08 listopada 2010 | Zakupy w sieci
źródło: Rzeczpospolita
Komputery Fotografia RTV AGD
źródło: Rzeczpospolita
Komputery Fotografia RTV AGD
Udział w rynku pod względem popularności wśród kupujących. * Dodatkowe punkty przyznawane wyłącznie sklepom, które potrafią utrzymać średnią ocen Klientów powyżej 8,9 pkt.
źródło: Rzeczpospolita
Udział w rynku pod względem popularności wśród kupujących. * Dodatkowe punkty przyznawane wyłącznie sklepom, które potrafią utrzymać średnią ocen Klientów powyżej 8,9 pkt.
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita

„E-zakupy oczami klientów. Niezależny Ranking Sklepów Internetowych. Wydanie II – jesień 2010” stanowi kolejną już edycję poświęconą ocenie sklepów internetowych pod względem jakości usług. Pod lupę trafiło ponad 10 000 e-sklepów, które funkcjonują na polskim rynku. Raport został uzupełniony o uwagi Klientów, co najrealniej odzwierciedla poziom świadczonych w sieci usług.W związku z ogromną ilością sklepów internetowych, które wzięły udział w badaniu, Opineo.pl podzieliło je na trzy grupy, w zależności od wielkości sklepu i zasięgu jego działania.

Do grona „Mega-sklepów” zaliczono sklepy o silnej pozycji rynkowej, rozpoznawalnej marce oraz posiadających minimum czterech tysiącach opinii. Ich cechą charakterystyczną jest duży zasięg działania, olbrzymia liczba obsługiwanych Klientów, często dysponują one także własnymi magazynami oraz siecią punktów odbioru osobistego. Rynek Mega-sklepów jest stabilny, więc kolejnym markom bardzo trudno jest przebić się do tej kategorii. Wszystkie sklepy z poniższego rankingu konkurują ze sobą w strategicznych kategoriach: komputery, fotografia, RTV i AGD. W związku z powyższym prezentujemy jednolity ranking dla tych właśnie kategorii.

Brak okładki

Wydanie: 8772

Spis treści
Zamów abonament