Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

E-sklepy coraz częściej „Słuchają Swoich

08 listopada 2010 | Zakupy w sieci

Właściciele sklepów internetowych zrozumieli, że nikt inny nie doradzi im tak szczerze i trafnie, jak ich własny Klient. Dlatego coraz więcej z nich bierze udział w programie Opineo, dając kupującym jasny znak: wasza opinia jest dla nas najważniejsza, podzielcie się nią z nami.

Błędy przytrafiają się wszystkim, nawet najlepszym. Sztuką natomiast jest wyciągnięcie z nich wniosków i w rezultacie przekucie ich w sukces. Jest to bardzo generalna zasada, jednak można ją z powodzeniem zastosować także wobec sklepów internetowych. Dni tych, które lekceważą głos Klienta, są policzone. Rynek wirtualnych sklepów w Polsce jest już na tyle rozwinięty, że niezadowolony konsument zawsze ma alternatywę: jeśli w jednym serwisie mu się nie spodoba, przy następnym zakupie wybierze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8772

Spis treści
Zamów abonament