Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ranking sklepów - II Liga – Sklepy średniej wielkości (powyżej 1,1 tys. opinii)

08 listopada 2010 | Zakupy w sieci
Komputery
źródło: Rzeczpospolita
Komputery
Komputery - Udział w rynku pod względem popularności wśród kupujących
źródło: Rzeczpospolita
Komputery - Udział w rynku pod względem popularności wśród kupujących
Fotografia
źródło: Rzeczpospolita
Fotografia
Fotografia - Udział w rynku pod względem popularności wśród kupujących
źródło: Rzeczpospolita
Fotografia - Udział w rynku pod względem popularności wśród kupujących
RTV
źródło: Rzeczpospolita
RTV
RTV - Udział w rynku pod względem popularności wśród kupujących
źródło: Rzeczpospolita
RTV - Udział w rynku pod względem popularności wśród kupujących
AGD
źródło: Rzeczpospolita
AGD
AGD - Udział w rynku pod względem popularności wśród kupujących
źródło: Rzeczpospolita
AGD - Udział w rynku pod względem popularności wśród kupujących

Do grona sklepów z 2 ligi zaliczono sklepy posiadające minimum 1100 opinii. Charakteryzują się one średnim bądź dużym zasięgiem działania, sporą liczbą obsługiwanych Klientów. Warto zwrócić uwagę, iż na kwalifikacje sklepu wpływa jego poziom świadomości dotyczący zbierania od kupujących opinii po dokonanej transakcji. Często sklepy o pozornie mniejszym gronie obsługiwanych Klientów, ale aktywnie wykorzystujące posprzedażowe ankiety, lepiej i szybciej budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż większe sklepy o „skostniałym” podejściu do kupujących.

Brak okładki

Wydanie: 8772

Spis treści
Zamów abonament