Jak sprzedawać w Rosji
Siedem rad "Business Eastern Europe"
Jak sprzedawać w Rosji
W sklepach Rosji i innych krajach powstałych po rozpadzie ZSRR w dalszym ciągu brakuje towaru, mimo iż produkcja w wielu zakładach wzrosła. Zdaniem "Business Eastern Europe" największym problemem producentów rosyjskich jest teraz dystrybucja, a nie samo wyprodukowanie danego artykułu. Dystrybucja więc stała się również najpoważniejszym problemem także i dla tych wszystkich firm zagranicznych, które postanowiły wprowadzić swoje produkty na rosyjski rynek.
Mimo powszechnego braku pieniędzy, Rosjanie bardzo chętnie kupują wszystkie towary importowane -- wierzą, że ładniej i staranniej opakowane, z pewnością są lepsze od miejscowych. Jeśli zagraniczny produkt jest reklamowany, to nie łączy się to z dużymi wydatkami -- w Ostankino, stacji telewizyjnej, której program jest odbierany na całym terytorium Rosji minuta reklamy w czasie największej oglądalności kosztuje 4800 USD. Rosjanom w dodatku podobają się zachodnie reklamy. Najpopularniejsza z nich, to znana i w Polsce "Twój kot kupowałby Whiskas". Po jej emisji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta