Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient nasz pan

21 października 1996 | Ekonomia | AM

Usługi detaliczne w bankach

Klient nasz pan

W naszym kraju jedynie 7 proc. dorosłej części społeczeństwa ma w swoim życiu codziennym kontakt z bankiem. Ten procent stanowią przede wszystkim posiadacze rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz kredytobiorcy. Wśród bogatej oferty banków coraz więcej produktów powstaje z myślą o kliencie indywidualnym. Tocząca się od jakiegoś czasu między bankami walka o klienta dotyczy w przeważającej mierze właśnie zwykłych konsumentów. Banki prześcigają się w swoich ofertach starając się dostosować je do potrzeb i wymagań rynku, a przede wszystkim chcą zaspokoić oczekiwania i potrzeby "szarego" człowieka.

ROR dla...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 891

Spis treści
Zamów abonament