Klient nasz pan
Usługi detaliczne w bankach
Klient nasz pan
W naszym kraju jedynie 7 proc. dorosłej części społeczeństwa ma w swoim życiu codziennym kontakt z bankiem. Ten procent stanowią przede wszystkim posiadacze rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz kredytobiorcy. Wśród bogatej oferty banków coraz więcej produktów powstaje z myślą o kliencie indywidualnym. Tocząca się od jakiegoś czasu między bankami walka o klienta dotyczy w przeważającej mierze właśnie zwykłych konsumentów. Banki prześcigają się w swoich ofertach starając się dostosować je do potrzeb i wymagań rynku, a przede wszystkim chcą zaspokoić oczekiwania i potrzeby "szarego" człowieka.
ROR dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta