Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kraj muzyki i zakupów

06 listopada 1996 | Gazeta | PR

Kraj muzyki i zakupów

Niemcy podejmą kampanię promocyjną mającą przyciągnąć więcej turystów do kraju Goethego i Schillera -- zapowiedział minister gospodarki Günter Rexrodt. Operacja, która będzie kosztować 10 mln DEM, ma zachwalać za granicą Niemcy jako kraj muzyki i najlepsze miejsce do robienia zakupów. Ma też zachęcać samych Niemców, lubiących podróżować po świecie, do częstszego spędzania urlopów w kraju. Zostaną przyspieszone przygotowania do uruchomienia w 1998 r. systemu komputerowego DIRG, który pozwoli klientom na całym świecie informować się o wszelkich ofertach i usługach turystycznych w Niemczech oraz je rezerwować. Na razie systemem tym objęto tylko 2 tys. hoteli. Lista może zostać powiększona do 50 tys. adresów samych tylko hoteli i restauracji.

P. R.

Brak okładki

Wydanie: 905

Spis treści
Zamów abonament