Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na co skarżą się klienci

10 grudnia 1993 | Moje Podróże | KP

Na co skarżą się klienci

Polscy turyści mają dziś do wyboru oferty kilku tysięcy biur podróży. Przy tak dużej konkurencji biura powinny przyciągać klientów coraz to wyższą jakością usług. Niestety, tak nie jest. Również i w tym roku były zażalenia na niesolidne biura. Do Polskiej Izby Turystyki (zrzeszającej około 150 biur) wpłynęło ponad 60 skarg od zawiedzionych klientów.

Najwięcej skarg dotyczyło niesprawnych autokarów, którymi wożono turystów za granicę. Skarżono się także na pilotów wycieczek zagranicznych, nie znających dobrze obcych języków, którzy lekceważyli swe obowiązki, traktując wyjazd z powierzoną im grupą jako dobry sposób na własny urlop. Były też zażalenia na obniżony standard usług i zawyżanie cen tuż przed terminem wyjazdu za granicę.

K. P.

Brak okładki

Wydanie: 137

Spis treści
Zamów abonament