Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kuszenie ceną

13 listopada 1997 | Ekonomia | TW

STANY ZJEDNOCZONE

Producenci samochodów walczą o klientów

Kuszenie ceną

Ostra konkurencja na amerykańskim rynku samochodowym wyjątkowo sprzyja w tych dniach interesom konsumenta. Atrakcyjne ceny oferowane nabywcom samochodów przez kompanie importujące maszyny z Europy i Japonii nie pozostają bez wpływu na strategię cen "wielkiej trójki" amerykańskich producentów samochodowych. W rezultacie rynek samochodowy zaczyna stopniowo przypominać rynek komputerów: im dłużej zwleka przyszły nabywca z kupnem samochodu, tym lepszą cenę może uzyskać u dealera.

-- Jeszcze nie ma tak, by za tę samą cenę kupić dwa samochody -- żartuje w wypowiedzi dla agencji Kinght-Ridder, Eric Goldstein, ekspert od rynku samochodowego w firmie brokerskiej Bear Stearns w Nowym Jorku. Nawiązuje tu do często stosowanej w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1228

Spis treści
Zamów abonament