Kuszenie ceną
STANY ZJEDNOCZONE
Producenci samochodów walczą o klientów
Kuszenie ceną
Ostra konkurencja na amerykańskim rynku samochodowym wyjątkowo sprzyja w tych dniach interesom konsumenta. Atrakcyjne ceny oferowane nabywcom samochodów przez kompanie importujące maszyny z Europy i Japonii nie pozostają bez wpływu na strategię cen "wielkiej trójki" amerykańskich producentów samochodowych. W rezultacie rynek samochodowy zaczyna stopniowo przypominać rynek komputerów: im dłużej zwleka przyszły nabywca z kupnem samochodu, tym lepszą cenę może uzyskać u dealera.
-- Jeszcze nie ma tak, by za tę samą cenę kupić dwa samochody -- żartuje w wypowiedzi dla agencji Kinght-Ridder, Eric Goldstein, ekspert od rynku samochodowego w firmie brokerskiej Bear Stearns w Nowym Jorku. Nawiązuje tu do często stosowanej w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta