Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacje

19 stycznia 1994 | Nauka i Technika | TB ZZ

WYDARZENIA-- PROJEKTY -- PRODUKTY

Informacje

Rodzicom coraz trudniej jest zorientować się, co oglądają, czym bawią się ich dzieci korzystające z gier komputerowych. Część przeznaczonych do użytku domowego gier wideo zawiera treści szkodzące młodym użytkownikom (sceny przemocy, seks itd. ). W związku z tym producenci tych gier i organizacje, pod wpływem publicznych dyskusji na ten temat, chcą wprowadzić odpowiedni system klasyfikacji swych wyrobów, by można było szybko i łatwo przekonać się dla kogo mogą być przeznaczone. W USA w ubiegłym tygodniu tamtejsze stowarzyszenie wydawców tego rodzaju oprogramowania zapowiedziało wprowadzenie systemu klasyfikacji przez tysiąc firm. W Europie odpowiednie regulacje mają być ogłoszone w przyszłym miesiącu przez organizację ELSPA, która zrzesza 60 głównych tzw. domów softwareowych (firm przygotowujących oprogramowania komputerowe) . Według szacunków brytyjskiej firmy Euromonitor, sprzedaż gier wideo w świecie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 173

Spis treści
Zamów abonament