Podstawowe zasady odnoszenia sukcesów rynkowych
MARKETING
Warszawskie seminarium profesora Philipa Kotlera (cz. 1)
Podstawowe zasady odnoszenia sukcesów rynkowych
Przewaga konkurencyjna polega na robieniu tego, w czym jest się lub można stać się najlepszym na świecie. Ta zasada, przytoczona przez profesora Philipa Kotlera podczas jedynego seminarium, jakie przeprowadził kilka dni temu w Polsce, jest uniwersalna. Dotyczy zarówno ludzi, jak i przedsiębiorstw, a nawet państw. Kotler sugerował, że Polska, jeśli nie chce odgrywać drugoplanowej roli w gospodarce jednoczącej się Europy, powinna wypromować przynajmniej pięć towarów eksportowych, które -- jak polska szynka w Ameryce -- będą się jednoznacznie kojarzyły wszystkim konsumentom z najlepszą jakością.
Poprzez swoje książki, wykłady i pracę w Wyższej Szkole Zarządzania Kellog na Uniwersytecie Northwestern w Evanston koło Chicago Philip Kotler zyskał międzynarodowe uznanie i nieoficjalny tytuł ojca współczesnego marketingu. Jego podręcznik, przetłumaczony na język polski i wydany przez Wydawnictwo Gebethner i Ska, jest podstawową lekturą każdego studenta marketingu w naszym kraju. Podczas swojej pierwszej wizyty w Polsce Kotler otrzymał tytuł doktora honoris causa Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Przeprowadził też ekskluzywne seminarium dla około ośmiuset menedżerów. "Rzeczpospolita"...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta