Wartość handlu on-line wzrosła trzykrotnie
Wartość handlu on-line wzrosła trzykrotnie
Lepiej niż się spodziewano
/teksty/wydanie_990111/nauka_a_1-1.F.gif">
RYS. MAREK KONECKI
Po zakończeniu okresu świątecznego, firmy oferujące usługi sieciowe i internetowi sprzedawcy podliczyli swoje dochody. Okazuje się, że dzięki przedświątecznemu ferworowi zakupów, wartość handlu on-line w ostatnim roku wzrosła niemal trzykrotnie w porównaniu z 1997.
Najnowszy raport poświęcony wynikom handlu on-line w ciągu świątecznej gorączki zakupów opublikowała firma Boston Consulting Group współpracująca z organizacją sprzedawców on-line o nazwie "shop.org". Z ich danych wynika, że wartość sprzedaży w ciągu miesiąca poprzedzającego święta wzrosła o 230 proc. w stosunku do roku 1997 roku. "To znaczenie więcej, niż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta