Samochód usieciowiony
General Motors będzie sprzedawał pojazdy z Internetem
Samochód usieciowiony
Amerykański koncern motoryzacyjny General Motors zapowiedział intensywniejsze wykorzystanie sieci Internet na każdym polu działalności. Dotyczy to fazy projektowania, produkcji, a co najważniejsze dla kierowców - również wyposażania aut w urządzenia niezbędne do korzystania z sieci w czasie jazdy.
Pierwszym krokiem na drodze do realizacji tego celu jest stworzenie oddziału "e-GM", którego jedynym celem jest wdrażanie Internetu do globalnej działalności koncernu. Zdaniem George'a Colony, prezesa firmy Forrester Research zajmującej się analizą rynku, General Motors zaoszczędzi dzięki wprowadzeniu Internetu od ok. 5 do 10 proc. wydatków na projektowanie i produkcję. Sieć ma pomagać w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta