Nie wystarczy być
Firmy motoryzacyjne w Internecie nie zadowalają klientów
Nie wystarczy być
Firmy motoryzacyjne nie wykorzystują całego potencjału sieci Internet - wynika z raportu niemieckiej firmy konsultingowej ProfNet. Na czele - jak zwykle - znajdują się Amerykanie, firmy europejskie i japońskie natomiast mają jeszcze wiele do nadrobienia.
Przygotowany przez firmę ProfNet raport "Internet Study - World Autos 1999" opiera się na badaniu dostępnych w sieci Internet stron World Wide Web, oferujących informacje dla potencjalnych klientów oraz usługi dla już "zdobytych" - użytkowników samochodów. Zdaniem przedstawicieli firmy, żaden z producentów samochodów nie zdołał na razie stworzyć takiego pakietu ofert dostępnych przez Internet, żeby skutecznie przyciągnąć nowych i utrzymać starych klientów. Zdaniem niemieckich ekspertów firmy te po prostu nie zapewniają wystarczającej jakości usług w World Wide Web. "Sama obecność w sieci już nie wystarczy. Klienci spodziewają się nowych usług - czegoś...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta