Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie wystarczy być

18 listopada 1999 | Mój Komputer | PK

RYNEK

Firmy motoryzacyjne w Internecie nie zadowalają klientów

Nie wystarczy być

Firmy motoryzacyjne nie wykorzystują całego potencjału sieci Internet - wynika z raportu niemieckiej firmy konsultingowej ProfNet. Na czele - jak zwykle - znajdują się Amerykanie, firmy europejskie i japońskie natomiast mają jeszcze wiele do nadrobienia.

Przygotowany przez firmę ProfNet raport "Internet Study - World Autos 1999" opiera się na badaniu dostępnych w sieci Internet stron World Wide Web, oferujących informacje dla potencjalnych klientów oraz usługi dla już "zdobytych" - użytkowników samochodów. Zdaniem przedstawicieli firmy, żaden z producentów samochodów nie zdołał na razie stworzyć takiego pakietu ofert dostępnych przez Internet, żeby skutecznie przyciągnąć nowych i utrzymać starych klientów. Zdaniem niemieckich ekspertów firmy te po prostu nie zapewniają wystarczającej jakości usług w World Wide Web. "Sama obecność w sieci już nie wystarczy. Klienci spodziewają się nowych usług - czegoś...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1857

Spis treści
Zamów abonament