Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rozpoczęte samodzielnie, pokazywane wspólnie

23 listopada 1999 | Moje Auto | ZZ

TECHNOLOGIE

Od połączenia DaimlerChrysler wydał na badania 7 mld dol.

Rozpoczęte samodzielnie, pokazywane wspólnie

Auto bez kierownicy i pedałów, sterowane komputerowymi joystickami; ciężarówki jadące tuż za sobą sprzężone elektronicznie; najmniejszy silnik diesla; technologie produkcji nadwozi z tworzyw sztucznych. W rok po powstaniu koncernu DaimlerChrysler, ta niemiecko-amerykańska firma postanowiła pokazać, nad czym pracują jej inżynierowie, jakie są rezultaty transferu technologii, co będzie można zobaczyć na drogach w bliższej i bardziej odległej przyszłości.

I niemiecki Daimler-Benz, i amerykański Chrysler jeszcze przed połączeniem znane były z nowatorskich rozwiązań w technice motoryzacyjnej, które obie firmy prezentowały bardziej otwarcie niż wiele firm samochodowych. Szczególnie, gdy dotyczyło to rozwiązań wybiegających nieco dalej w przyszłość. Teraz w trakcie sympozjum poświęconego innowacjom, już DaimleraChryslera, można było nie tylko usłyszeć o wielu tych projektach, ale i zobaczyć ich rezultaty na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1861

Spis treści
Zamów abonament