Rozpoczęte samodzielnie, pokazywane wspólnie
Od połączenia DaimlerChrysler wydał na badania 7 mld dol.
Rozpoczęte samodzielnie, pokazywane wspólnie
Auto bez kierownicy i pedałów, sterowane komputerowymi joystickami; ciężarówki jadące tuż za sobą sprzężone elektronicznie; najmniejszy silnik diesla; technologie produkcji nadwozi z tworzyw sztucznych. W rok po powstaniu koncernu DaimlerChrysler, ta niemiecko-amerykańska firma postanowiła pokazać, nad czym pracują jej inżynierowie, jakie są rezultaty transferu technologii, co będzie można zobaczyć na drogach w bliższej i bardziej odległej przyszłości.
I niemiecki Daimler-Benz, i amerykański Chrysler jeszcze przed połączeniem znane były z nowatorskich rozwiązań w technice motoryzacyjnej, które obie firmy prezentowały bardziej otwarcie niż wiele firm samochodowych. Szczególnie, gdy dotyczyło to rozwiązań wybiegających nieco dalej w przyszłość. Teraz w trakcie sympozjum poświęconego innowacjom, już DaimleraChryslera, można było nie tylko usłyszeć o wielu tych projektach, ale i zobaczyć ich rezultaty na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta