Dni nie całkiem otwarte
Akcje promocyjne u warszawskich dealerów
Dni nie całkiem otwarte
ANDRZEJ WIKTOR
KRZYSZTOF R. URBAŃSKI
Modną ostatnio formą promocji samochodów są drzwi otwarte, organizowane przez dealerów poszczególnych marek. Sztuka polega na tym, aby w dni wolne od pracy ściągnąć do salonów sprzedaży jak najwięcej ludzi, przeważnie niezainteresowanych kupnem samochodu. Wśród odwiedzających zawsze znajdzie się ktoś, kto jednak da się namówić na kupno auta danej marki. Akcje tego typu organizuje się głównie przy wprowadzaniu na rynek nowego modelu lub kolejnej wersji auta. O takich akcjach firmy informują zazwyczaj za pośrednictwem ogłoszeń w prasie, radiu, czasami w telewizji.
W miniony weekend do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta