Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dni nie całkiem otwarte

23 maja 2000 | Nauka i Technika | KU
źródło: Nieznane

SALONY SPRZEDAŻY

Akcje promocyjne u warszawskich dealerów

Dni nie całkiem otwarte

ANDRZEJ WIKTOR

KRZYSZTOF R. URBAŃSKI

Modną ostatnio formą promocji samochodów są drzwi otwarte, organizowane przez dealerów poszczególnych marek. Sztuka polega na tym, aby w dni wolne od pracy ściągnąć do salonów sprzedaży jak najwięcej ludzi, przeważnie niezainteresowanych kupnem samochodu. Wśród odwiedzających zawsze znajdzie się ktoś, kto jednak da się namówić na kupno auta danej marki. Akcje tego typu organizuje się głównie przy wprowadzaniu na rynek nowego modelu lub kolejnej wersji auta. O takich akcjach firmy informują zazwyczaj za pośrednictwem ogłoszeń w prasie, radiu, czasami w telewizji.

W miniony weekend do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2017

Spis treści
Zamów abonament