Nie tylko dla biznesmenów
Elektroniczne terminarze coraz popularniejsze
Nie tylko dla biznesmenów
ADAM JAMIOŁKOWSKI
W pierwszych sześciu miesiącach br. w USA sprzedano tyle elektronicznych terminarzy, co w całym ubiegłym roku, co sugeruje, że całkowita tegoroczna sprzedaż "komputerowych asystentów" będzie co najmniej dwukrotnie większa - informuje raport firmy badawczej NPD INTELECT Market Tracking. Wygląda na to, że specjalistom od marketingu udało się sprawić, iż moda na posiadanie takiego urządzenia wyszła poza środowisko menedżerów.
Według analityków firmy, w 1999 roku na rynku amerykańskim sprzedano 1,3 mln elektronicznych terminarzy. Tyle samo znalazło nabywców w pierwszym półroczu br. W czerwcu br. liczba sprzedanych notatników była już o 90 proc. wyższa niż w czerwcu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta