Wpasować się w kieszeń klienta
Volkswagen zmienia strategię na Wschodzie
Wpasować się w kieszeń klienta
Po stratach 1, 94 mld DEM w ub. r. , spowodowanych przede wszystkim zbyt dużymi inwestycjami w hiszpańskiej filii SEAT, Volkswagen nie chce i nie może sobie pozwolić na popełnienie podobnego błędu w przypadku swojego czeskiego oddziału Skody. Rozwiązaniem ma być produkcja taniego, rodzinnego samochodu przeznaczonego przede wszystkim dla mieszkańców Europy Środkowej, który byłby modernizowany w miarę wzrostu dochodów klientów. Zmiana strategii i większe dostosowanie do możliwości rynku są także spowodowane wolniejszym wzrostem gospodarczym w krajach wschodnich, niż się tego spodziewała dyrekcja VW.
W kwietniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta