Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Budowanie wizerunku firmy

13 czerwca 2001 | Moja Kariera | af

Kultura zwalniania pracowników

Budowanie wizerunku firmy

Polscy pracodawcy przywiązują coraz większą uwagę do wizerunku swojej firmy. I właśnie dlatego, choć nie jest to jeszcze zjawisko powszechne, przedsiębiorstwa coraz częściej zastanawiają się nad wypracowaniem i wdrożeniem standardów zwalniania pracowników.

Stosowanie programu pomocowego dla zwalnianych pracowników, określanego angielską nazwą outplacement, ma w kraju już kilkuletnią praktykę. Wsparcie dla zwalnianych pracowników, pomoc w adaptacji do nowej sytuacji oraz pomoc w aktywnym poszukiwaniu nowej pracy oferują firmy posiadające już określoną markę na rynku, w niezłej kondycji finansowej. Robią tak między innymi firmy z branży tytoniowej czy finansowej ("Moja Kariera" opisywała to kilka tygodni temu).

W firmach zagranicznych lub korporacjach międzynarodowych menedżerowie wysokiego szczebla...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 2340

Spis treści
Zamów abonament