Budowanie wizerunku firmy
Budowanie wizerunku firmy
Polscy pracodawcy przywiązują coraz większą uwagę do wizerunku swojej firmy. I właśnie dlatego, choć nie jest to jeszcze zjawisko powszechne, przedsiębiorstwa coraz częściej zastanawiają się nad wypracowaniem i wdrożeniem standardów zwalniania pracowników.
Stosowanie programu pomocowego dla zwalnianych pracowników, określanego angielską nazwą outplacement, ma w kraju już kilkuletnią praktykę. Wsparcie dla zwalnianych pracowników, pomoc w adaptacji do nowej sytuacji oraz pomoc w aktywnym poszukiwaniu nowej pracy oferują firmy posiadające już określoną markę na rynku, w niezłej kondycji finansowej. Robią tak między innymi firmy z branży tytoniowej czy finansowej ("Moja Kariera" opisywała to kilka tygodni temu).
W firmach zagranicznych lub korporacjach międzynarodowych menedżerowie wysokiego szczebla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta