Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Walka o kioski

17 października 2001 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Media Między dystrybutorami prasy zaostrza się rywalizacja o sieć

Walka o kioski

Sieć Kolportera z 17 tysiącami punktów sprzedaży jest - podobnie jak rynkowy udział tej firmy - dwukrotnie mniejsza niż sieć Ruchu (ok. 34 tys. punktów)

FOT. JAKUB OSTAŁOWSKI

Tegoroczny spadek sprzedaży prasy sprawił, że najwięksi jej dystrybutorzy - Ruch i Kolporter - coraz ostrzej walczą o rozwój swych sieci i przejęcia punktów sprzedaży. Na skierowaną do kioskarzy letnią akcję promocyjną Kolportera odpowiedział Ruch, który w ostatnich miesiącach pozyskał 750 nowych punktów.

- Tegoroczny spadek przychodów ze sprzedaży prasy sprawił, że narasta walka konkurencyjna. To jest już walka bezpardonowa - mówi Ryszard Miśkiewicz, który od...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2446

Spis treści
Zamów abonament