Walka o kioski
Walka o kioski
Sieć Kolportera z 17 tysiącami punktów sprzedaży jest - podobnie jak rynkowy udział tej firmy - dwukrotnie mniejsza niż sieć Ruchu (ok. 34 tys. punktów)
FOT. JAKUB OSTAŁOWSKI
Tegoroczny spadek sprzedaży prasy sprawił, że najwięksi jej dystrybutorzy - Ruch i Kolporter - coraz ostrzej walczą o rozwój swych sieci i przejęcia punktów sprzedaży. Na skierowaną do kioskarzy letnią akcję promocyjną Kolportera odpowiedział Ruch, który w ostatnich miesiącach pozyskał 750 nowych punktów.
- Tegoroczny spadek przychodów ze sprzedaży prasy sprawił, że narasta walka konkurencyjna. To jest już walka bezpardonowa - mówi Ryszard Miśkiewicz, który od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta