Ubezpieczeniowe pogotowie ratunkowe
Ubezpieczeniowe pogotowie ratunkowe
COLLAGE PAWEŁ GAŁKA
Trzy największe firmy ubezpieczeniowe uruchomiły dla swoich klientów telefony, pod którymi można zgłaszać wypadek samochodowy. Nowością ma być przyjazd na umówione miejsce eksperta ubezpieczeniowego, który pomoże zgłosić szkodę. Większość firm zapewnia, że taka pomoc ma ograniczyć, niekiedy uciążliwe, wizyty w oddziale towarzystwa.
Klienci firm ubezpieczeniowych najczęściej skarżą się na długotrwałą i męczącą likwidację szkody oraz na niskie odszkodowania. Nasi czytelnicy nieraz opisywali, jak długo musieli czekać na wypłatę odszkodowania i ile razy pojawiać się w oddziale firmy.
Telecentra, według towarzystw, powinny zmniejszyć liczbę skarg na sposób likwidacji szkód. Mają sprawić, że będzie to łatwiejsze i szybsze, bo klientowi pomoże specjalista.
W domu lub warsztacie
W PZU, Ergo Hestii i Warcie nowa usługa została wliczona w cenę polisy autocasco i jest traktowana jako jedna z czynności przy likwidacji szkody. W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta