Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co dalej z Daewoo-FSO

04 marca 2002 | Ekonomia | NA
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Rynek samochodów Zakaz importu aut używanych pomoże podtrzymać produkcję

Co dalej z Daewoo-FSO

W tym tygodniu rozpoczynają się w Warszawie rozmowy o losach Daewoo-FSO. Po tygodniach oczekiwania do Polski przyjechała koreańska delegacja gotowa do rozmów o realizacji kontraktu prywatyzacyjnego FSO. Daewoo-FSO, podobnie jak inni krajowi producenci, narzeka na brak ochrony rynku przed napływem starych samochodów. Zapowiadane przez rząd zmiany w przepisach, mające ograniczyć ich import, zwiększyły na razie kolejki na granicach.

- Interesy kilkuset prywatnych osób zarabiających na imporcie używanych aut nie mogą być stawiane wyżej niż dobro istniejących fabryk samochodowych w Polsce -...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2560

Spis treści
Zamów abonament