Darmowe, ale opłacalne
Darmowe, ale opłacalne
Dystrybutor z egzemplarzami "Metropolis Daily" na peronie metra w Hongkongu. "Metropolis Daily" to jedna z lokalnych wersji bezpłatnej gazety "Metro" wydawanej na świecie przez Metro International S.A.
(C) AP
Katowickie wydanie "Metra" Agory, 3-krotnie zwiększenie nakładu "Metra" w Warszawie i lubelska, dziewiąta z kolei, edycja "Gazety Bezpłatnej" grupy 4Media to kolejne inwestycje na rynku darmowej prasy w Polsce. Dowodzą one, że rynek ten wciąż się rozwija. Wpływy z reklam, które mogą przejąć darmowe gazety, szacuje się na kilkadziesiąt milionów złotych.
Katowice są trzecim miastem, w którym pojawiło się rozdawane dwa razy w tygodniu "Metro" Agory, wydawcy "Gazety Wyborczej". W ostatni piątek, tydzień po debiucie w Katowicach, trzykrotnie ( do 150 tys. egzemplarzy) zwiększono nakład bezpłatnego "Metra" w Warszawie rozszerzając też jego dystrybucję na całe miasto. Jak zapowiada Dorota Nowak, rzecznik Agory, spółka planuje następny projekt związany z prasą bezpłatną - w Bydgoszczy.
Odbijanie zakładników
Chociaż Agora zarejestrowała tytuł "Metro" jeszcze w 1998 r. - gdy już było głośno o europejskich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta