Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Problemy z wizerunkiem

27 maja 2002 | Ekonomia | AB PA
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Choć spółka 4 Media rozwija się bardzo szybko, omijają ją duzi inwestorzy, a kurs akcji nie rośnie

Problemy z wizerunkiem

(c) PAP/PRZEMEK WIERZCHOWSKI

Przed laty Jacek Merkel i Wojciech Krefft uczestniczyli w sierpniowym strajku w Stoczni Gdańskiej i byli aktywnymi działaczami NSZZ Solidarność. Teraz podkreślają, że interesuje ich wyłącznie biznes. Rozległe interesy m. in. na Bliskim Wschodzie prowadzi 48-letni Jacek Merkel (pierwszy z prawej), który był prezesem i zasiadał w radach nadzorczych kilkunastu spółek. 39-letni Wojciech Krefft, w latach 90. był współwłaścicielem Wydawnictwa Pomorskiego i wydawcą bezpłatnej "Gazety Trójmiasto". Wówczas zaczął współpracę z 37-letnim Dariuszem Kaszubskim, specjalistą ds. marketingu i zarządzania.

ANITA BŁASZCZAK

Wojciech Krefft, Dariusz Kaszubski i Jacek Merkel, założyciele i szefowie 4Media, zapowiadali, że stworzą potężną grupę medialną. Obiecywali szybki rozwój i przyciągnięcie inwestorów z pieniędzmi. Dziś, choć niewiele spółek może pochwalić się tak szybkim tempem przejęć, kurs 4Media nie idzie w górę, a duzi inwestorzy ją omijają. Spółce nie sprzyja nie najlepszy wizerunek firmy, której nazwa często pojawia się w kontekście sporów z wierzycielami, pracownikami przejętych firm i byłymi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2629

Spis treści
Zamów abonament