Gdy rachunek jest zbyt wysoki
Gdy rachunek jest zbyt wysoki
Zarząd Telekomunikacji Polskiej zmierza do poprawienia opinii klientów o firmie. Jednym ze środków, który powinien ją przybliżyć do tego celu jest decyzja, by raz na dwa lata uznawano bez wnikania w szczegóły jedną reklamację klienta o wartości nie większej niż 100 zł.
W wyniku wydanej przez Bruno Duthoit, członka zarządu TP SA ds. marketingu, Decyzji nr 74 "w sprawie jednorazowego uznawania roszczeń abonentów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta