Firmy
NOWE TECHNOLOGIE
Bauer: reklamy głównie dla telewizji
Wydawnictwa Bauer i jego spółka zależna Media Styl powierzą domowi mediowemu Mediaedge swoje budżety reklamowe na 2003 r. Bauer nie chciał ujawnić wysokości planowanych wydatków na reklamy swych tytułów. Jak wyjaśnia Agnieszka Janowicz, kierownik działu marketingu wydawnictwa, według wstępnych planów ponad 80 proc. tej kwoty trafi do stacji telewizyjnych. Środki powierzone Mediacom stanowią większość budżetu reklamowego wydawnictwa, które zostawiło sobie jednak rezerwę na samodzielne zakupy czasu i powierzchni reklamowych w mediach. A.B.
4Media: obietnice likwidatora DWWS
Przedstawiciel giełdowej 4Media, Mariusz Hinz, który we wtorek spotkał się z pracownikami zawieszonych dzienników "Życie" oraz "Prawo i Gospodarka", zapowiedział, że ich wydawca, Dom Wydawniczy Wolne Słowo, niedługo będzie miał pieniądze na uregulowanie zobowiązań wobec załogi. Ma je zdobyć od swych dłużników. Hinz, który wraz z prezesem 4Media, Dariuszem Kaszubskim, zajmuje się zapowiedzianą w poniedziałek likwidacją DWWS, nie zgodził się jednak na podpisanie protokołu z wczorajszego spotkania z zapisem swych zobowiązań. A.B.
Redukcja w Romtelecom
Grecki operator OTE Telecom zamierza zmniejszyć w rumuńskim Romtelecomie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta