Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ceny a wartość sprzedaży

10 kwietnia 2003 | Dobra firma | MM MB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Akademia Rzeczpospolitej

Ceny a wartość sprzedaży

Poprzednie odcinki - www.rzeczpospolita.pl/prawo/akademiaRz.html

Tydzień temu, prognozując prawdopodobny poziom sprzedaży, przyjmowaliśmy, że cena sprzedaży zostanie wyznaczona przez uwarunkowania rynkowe (będzie czynnikiem zewnętrznym). Zatem zarówno w odniesieniu do wielkości sprzedaży, jak i do cen przyjmowaliśmy pewien przedział, w którym czynniki te mogą się zmieniać w zależności od warunków rynkowych, co pozwalało wyznaczyć maksymalny przedział wahań przychodów ze sprzedaży. Podejście takie jest często stosowane - szczególnie przy planowaniu nowego przedsięwzięcia, gdy nie jesteśmy w stanie (i nie jest to naszym celem) określić elastyczności...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2896

Spis treści

Fotoreportaż

Ubezpieczenia

Zamów abonament