Nie zawiedliśmy klientów
Szef IBM na Europę Środkową i Rosję o naszym rynku
Nie zawiedliśmy klientów
"Wypadkiem przy pracy" określił Horst Breitenstein, szef International Business Machines Corp. (IBM) na Europę Środkową i Rosję kłopoty, jakie miała jego firma we współpracy z Inter Ams. Podkreślił, że kontrowersyjny pośrednik był jednym z kilkudziesięciu dealerów, jakie IBM ma w Polsce, zaś współpraca IBM z Inter Ams rozpoczęła się, zanim jeszcze powstał IBM Poland. Współpraca obydwóch firm polegała na tym, że IBM sprzedawało komputery Inter Ams, zaś Inter Ams -- klientom.
"Ubolewamy nad tym, że upadłość firmy odbyła się w specyficznym kontekście politycznym i IBM został w to wciągnięty. Najważniejsze jest jednak -- podkreślił -- że IBM wypełnia wszystkie zobowiązania wobec klientów, których zawiódł Inter Ams". "Natomiast w kontrakcie Inter Ams na dostawy sprzętu dla Ministerstwa Oświaty nie przewidywano dostaw sprzętu IBM,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta