Jak zbudować własną elektroniczną sieć handlową
Sprzedaż, kontakty z partnerami i klientami
Jak zbudować własną elektroniczną sieć handlową
- PISALIŚMY JUŻ...
- DOS CZY WINDOWS?
- KIEDY NALEŻY ZMIENIĆ PROGRAM?
Internet jest tanim i efektywnym kanałem nawiązywania kontaktów z klientami oraz sprzedaży towarów i usług. Wskazują na to doświadczenia np. rodzimych firm dystrybucyjnych. Niektóre z nich ponad połowę swoich obrotów uzyskują, sprzedając za pośrednictwem sieci. Są to jednak duże firmy i korzystają z rozwiązań, na które nie stać małych i średnich przedsiębiorstw, ale też nie ma potrzeby, aby od razu sięgały one po takie sposoby. Mogą kontaktować się z partnerami i sprzedawać przez Internet, korzystając z prostszych narzędzi.
Warunkiem zastosowania rozwiązań pozwalających obsługiwać partnerów handlowych, dystrybutorów, sprzedawać itd. jest korzystanie przez firmę z programów wspomagających zarządzanie i dysponowanie takim systemem informatycznym wewnątrz firmy, który umożliwi - jak to się określa - eksport danych na strony internetowe. Część z licznej oferty oprogramowania dla przedsiębiorstw ma już wbudowaną funkcjonalność sklepu internetowego. Dla pozostałych programów (np. już zainstalowanych w firmie) można dokupić tzw. nakładki zapewniające obsługę sklepu, przedstawicieli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta