Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Aby podnieść muzę

23 lutego 2004 | Warszawa | JB
źródło: Nieznane

Teatr Narodowy ze sceny autorskiej przekształca się w artystyczny kombinat

ABY PODNIEŚĆ MUZĘ

Wielkie nadzieje wiąże Narodowy z powstaniem Studia-Laboratorium, promującego współczesną dramaturgię. Zaczęto od "Koronacji" Modzelewskiego

BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI

Pierwsza połowa sezonu Teatru Narodowego pod dyrekcją Jana Englerta pokazała, że scena zmienia oblicze. Nie jest to - jak za dyrekcji Jerzego Grzegorzewskiego - dom Stanisława Wyspiańskiego. Narodowy Englerta sprawia wrażenie wielkiego kombinatu artystycznego niestroniącego od eksperymentów. Już pierwsze premiery, zwłaszcza "Merlin" Tadeusza Słobodzianka, zaprzeczyły obawom o zachowawczości nowej dyrekcji artystycznej.

Można przyjąć, że podobnie jak dawne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3159

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament