Lekka fura
Lekka fura
Tylko w górzystym kraju, jakim są Włochy, mógł narodzić się pomysł stworzenia czteronapędowego fiata pandy.
Podwyższone do 165 mm zawieszenie ułatwia pokonanie pandą 4 x 4 climbing większych nierówności
Na ten model zdecydowano się na samym początku projektowania auta. Główny konstruktor modelu, Mauro Pierallini, z dumą opowiada, że zaprojektował bardzo sztywne nadwozie, nawet w wersji 5-drzwiowej. Dzięki temu, opracowując odmianę 4 x 4, nie musiał wzmacniać karoserii. Nie zmieniono żadnej wytłoczki, gdyż zawczasu przewidziano umieszczenie z tyłu mechanizmu różnicowego oraz montaż odmiennego zawieszenia tylnego.
Podwozie
Panda z napędem na wszystkie koła wyróżnia się zawieszeniem podwyższonym o 10 mm (do 160 mm, w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta