Informacja zamiast reklamy
Wbrew obiegowym opiniom public relations polega nie tylko na kontakcie z mediami. Jest to wiele działań zmierzających do budowy wizerunku firmy. Agencje PR mają w swojej ofercie wiele usług. Należą do nich: budowa strategii PR‚ przygotowywanie i wysyłanie informacji prasowych‚ organizacja konferencji prasowych‚ aranżowanie indywidualnych kontaktów z mediami‚ monitoring mediów‚ treningi medialne‚ tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej w sytuacjach kryzysowych‚ organizacja imprez (otwarcia obiektów‚ seminaria‚ targi‚ prezentacje produktów itp.) wraz z ich medialnym nagłośnieniem‚ redagowanie branżowych i okazjonalnych wydawnictw prasowych‚ zarządzanie treścią stron www (m.in. prowadzenie internetowego biura prasowego).
- O tym‚ jakie działania proponujemy klientowi‚ decyduje przede wszystkim problem‚ z którym się do nas zgłasza. Gdy chodzi o zwiększenie zainteresowania firmą‚ oferujemy na przykład rozpoznanie istotnych środowisk...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta