Amerykański weekend
Amerykański weekend
W 15 lat po wylansowaniu używanego po dziś dzień hasła reklamowego "kocham Nowy Jork" ("I Love New York") przemysł turystyczny metropolii nowojorskiej i jej najbliższego otoczenia (do którego zwyczajowo zalicza się stany Nowy Jork, New Jersey i Connecticut) , zaczyna powoli wychodzić z dołka, w którym znalazł się dwa lata temu. Recesja z lat 1990/ 91 sprawiła, że zarówno korporacje, jak i indywidualni turyści zaczęli oszczędzać na wyjazdach. Jednocześnie -- z powodu kryzysu finansów publicznych -- budżet przeznaczony na promocję turystyki spadł do minimalnych rozmiarów.
W bieżącym sezonie zaistniała szansa przezwyciężenia niekorzystnej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)