Wędliny z własnych sklepów
- Chcieliśmy mieć większy wpływ na jakość sprzedaży i funkcjonowanie sklepów - wyjaśnia Grzegorz Sojka, dyrektor ds. rozwoju sieci sklepów Grupy Kapitałowej Duda.
Właściciel sieci, jeden z największych w Polsce producentów mięsa, przed półtora rokiem zdecydował się na inwestycje w "ekskluzywne sklepy firmowe i franchisingowe", jak wyjaśnia na swej stronie internetowej. Dziś ma już 40 takich placówek. Więcej, bo ok. 800, jest patronackich sklepów Dudy, które grupa rozwijała w latach 90.
- Sklepy patronackie to był dobry pomysł kiedyś, dziś już nie do końca się sprawdza - ocenia Grzegorz Sojka, który zapowiada dalszy rozwój firmowej sieci. Nie podaje konkretnych danych o liczbie mających powstać nowych sklepów. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta