Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Francuska sieć, Amerykanin i Polacy

24 maja 1995 | Media, Internet | TW

Prezentujemy agencje: Euro RSCG

Francuska sieć, Amerykanin i Polacy

Jedyną liczącą się na świecie agencją reklamową, która nie pochodzi z kraju anglosaskiego, jest francuska Euro RSCG. Agencja ta ma największe obroty spośród agencji europejskich, na świecie zajmuje siódme miejsce, a w Polsce piętnaste (dane zebrane przez pismo Advertising Age) . Swoje biuro w Warszawie założyła w 1992 roku. Do jej klientów należą m. in. Citroen, Procter & Gamble, KJS, Raisio i Comindex.

Sieć agencji Euro RSCG działa w 30 krajach świata i zatrudnia w swoich biurach ponad 6 tysięcy osób. Jest numerem 1 we Francji. W skład sieci wchodzą rozmaite agencje związane z biznesem i komunikowaniem masowym: reklamowe, public relations, zajmujące się marketingiem bezpośrednim, sponsoringiem, zakupem mediów i promocją sprzedaży. Euro RSCG powstała w 1992 roku z połączenia dwóch sieci...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 487

Spis treści
Zamów abonament