Nadchodzą nowe media
Agencja reklamowa bez biura
Nadchodzą nowe media
Wyobraźmy sobie agencję reklamową wprzyszłości. Jej prezes czytając dosłane dokumenty siedzi wygodnie na tarasie swojej willi, pracownik kreatywny spokojnie kończy pić kawę w restauracji, a doradca czekając na klienta zamawia w barze hotelowym aperitif. Niemożliwe? A jednak realne, już dzisiaj bowiem tak właśnie wygląda dzień pracy w kalifornijskiej Chiat/ Day.
Agencja, która jako jedna z kilku w Ameryce wyznacza nowe tendencje w reklamie, od dawna już postawiła na multimedia. Każdy z jej pracowników wyposażony jest w komputerowy terminal, za pomocą którego zawsze może się porozumieć z resztą zespołu, przesłać informację lub ją od innych otrzymać. Biuro służy tylko jako miejsce spotkań poszczególnych grup i rozmów z klientami oraz jako miejsce przechowywania materiałów potrzebnych do zrealizowania kampanii. Ale nawet i one są dostępne dzięki usługom online, a konsultacje z klientami przeprowadzane są za pomocą konferencji wideo.
Małe i pionierskie
W Niemczech taki model pracy należy do odległej przyszłości. Ale już teraz, aby zapewnić sobie dobrą pozycję na starcie, niemieckie agencje zaczynają się uzbrajać w nowe technologie. Do pionierów należą małe, wyspecjalizowane firmy, które nie boją się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta