Jak tworzyć rady pracowników
04 lipca 2006 | Prawo | RM
RZECZPOSPOLITA CZYTELNIKÓW Jak tworzyć rady pracowników Przepisy nakazujące tworzenie rad pracowników w firmach zatrudniających przynajmniej sto osób i cała ustawa o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji (Dz. U. nr 79, poz. 550) ciągle budzą wątpliwości. Podczas redakcyjnego dyżuru wyjaśniał je dr Krzysztof Walczak z Uniwersytetu Warszawskiego. Dziś publikujemy kolejną relację. Krzysztof Walczak (c) PIOTR KOWALCZYK Jak liczyć pracowników
Firma zatrudnia około stu osób, ale rotacje personelu są duże. Stan zatrudnienia z jakiej daty decyduje o tym, czy trzeba tworzyć radę pracowników, czy też nie?...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta