Nieco drożej, ale za to sprawiedliwie
11 stycznia 2007 | Ekonomia | AB
HANDEL Bomi, GreenWay i Marks & Spencer sprzedają produkty z logo ruchu fair trade Nieco drożej, ale za to sprawiedliwie Rośnie liczba sklepów oferujących produkty sprawiedliwego handlu (fair trade) w Polsce. Po sieci delikatesów Bomi można je kupić również w sklepach Marks & Spencer, w niektórych barach GreenWay, a jedna z sopockich kawiarni zdecydowała się wyłącznie na takie napoje
Wyniki sprzedaży towarów z czarno-niebieskim logo nie przyprawiają jednak o zawrót głowy. Jak twierdzą polscy handlowcy, to raczej produkty niszowe. Powód? Brak marketingu. Za to w Europie idea sprawiedliwego handlu robi coraz...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta