Rząd się waha, czy łączyć agencje promujące Polskę
- Pomysł połączenia dwóch agencji, które zajmują się zupełnie różnymi formami promocji, to wizja dla biednego kraju. Nie pasuje do 40-milionowego państwa, które ma wysoki wzrost gospodarczy i po przystąpieniu do Unii korzysta ze swoich pięciu minut - mówił podczas debaty Andrzej Hulewicz, wiceprezes biura Mazurkas Travel, które specjalizuje się w turystyce przyjazdowej.
W naszej redakcji doszło do pierwszej rozmowy urzędników Ministerstwa Gospodarki i przedstawicieli branży turystycznej o połączeniu Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) z Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ). Ma ją zastąpić Polska Organizacja Handlu, Inwestycji i Turystyki, która odpowiadałaby za zachęcanie zagranicznych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta