Nawet najlepsza kancelaria musi się starać o klientów
Co jest ważniejsze: przestrzeganie etosu prawnika czy umiejętny marketing? Tym trudnym pytaniem rozpoczynamy serię spotkań organizowanych przez "Rzeczpospolitą" i wydawnictwo Wolters Kluwer, podczas których przedstawiciele najlepszych kancelarii dyskutują o zmianach na rynku usług prawnych.
Dobra inwestycja- Marketing usług prawniczych przez samych prawników jest oceniany jako kontrowersyjny -stwierdził radca prawny Maciej Bobrowicz, autor pierwszej w Polsce książki na ten temat. - Było to zrozumiałe jeszcze przed kilku laty, ale po zmianach, jakim podlegał kodeks etyczny tej grupy zawodowej, nic nie stoi na przeszkodzie, aby prawnicy podawali informacje o swojej działalności do ogólnej wiadomości.
Z badania przeprowadzonego wśród firm ze szczytu rankingu kancelarii prawniczych, corocznie organizowanego przez "Rz", wynika jednak, że aż 25 proc. kancelarii utrzymuje, iż nie potrzebuje nikogo do prowadzenia działań marketingowych.
Duża grupa kancelarii "chce mieć kogokolwiek" i zatrudnia do marketingu jedną osobę, co nie zawsze, lecz z reguły, jest wyborem przypadkowym i świadczy o braku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta