Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nawet najlepsza kancelaria musi się starać o klientów

18 stycznia 2007 | Prawo | MR
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

ZAWODY PRAWNICZE Nawet najlepsza kancelaria musi się starać o klientów Osoby poszukujące pomocy prawnej przeważnie nie są zdolne ocenić jakości usług świadczonych przez daną kancelarię. Dlatego dokonują wyboru na podstawie jej wizerunku

Co jest ważniejsze: przestrzeganie etosu prawnika czy umiejętny marketing? Tym trudnym pytaniem rozpoczynamy serię spotkań organizowanych przez "Rzeczpospolitą" i wydawnictwo Wolters Kluwer, podczas których przedstawiciele najlepszych kancelarii dyskutują o zmianach na rynku usług prawnych.

Dobra inwestycja

- Marketing usług prawniczych przez samych prawników jest oceniany jako kontrowersyjny -stwierdził radca prawny Maciej Bobrowicz, autor pierwszej w Polsce książki na ten temat. - Było to zrozumiałe jeszcze przed kilku laty, ale po zmianach, jakim podlegał kodeks etyczny tej grupy zawodowej, nic nie stoi na przeszkodzie, aby prawnicy podawali informacje o swojej działalności do ogólnej wiadomości.

Z badania przeprowadzonego wśród firm ze szczytu rankingu kancelarii prawniczych, corocznie organizowanego przez "Rz", wynika jednak, że aż 25 proc. kancelarii utrzymuje, iż nie potrzebuje nikogo do prowadzenia działań marketingowych.

Duża grupa kancelarii "chce mieć kogokolwiek" i zatrudnia do marketingu jedną osobę, co nie zawsze, lecz z reguły, jest wyborem przypadkowym i świadczy o braku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4044

Spis treści

Ekonomia

"Film" może zmienić właściciela
Akcje Hutmena za długi
Alchemia chce kupić dwie spółki
Autostradę A1 zbuduje państwo
Axel Springer i Polsat zwlekają z wnioskiem do UOKiK
BA: załoga za strajkiem
Biedronek jest już prawie tysiąc
Boeing wyprzedził Airbusa
Bumar: samoloty dla irackiej armii
Cegielski może trafić na giełdę
Ciężkie czasy dla operatorów
Cytat dnia
Czekając na nowego szefa Orlenu
Czy fiskus będzie musiał oddać akcyzę podatnikom
Czy rosnące pensje podniosą ceny
Dobra sprzedaż elektroniki
Dodatki nie są dla wszystkich
EBOR nadal na Białorusi
EI sprzeda przez giełdę kilka spółek
Giełdy
Internet z Tele2
Inwestorzy uwierzyli w mikroprocesory
JP Morgan zarabia krocie
KGHM przyjął nowy plan finansowy
Kadry
Kolejne sklepy Gino Rossi
Kto będzie następcą Cezarego Banasińskiego
Maspex: przychody najwyższe w historii
Mediarun przejął Medialink
Miedź tanieje, bo jej zapasy są duże
Mini-BPH za 1 - 1,5 mld euro
Mięsne negocjacje
Mniejsze limity
Nasze prawo jest zbieżne z unijnymi przepisami
Nie będzie jednej superagencji
Nowy VAT nie zaszkodzi Niemcom
PKN Orlen: umowa na 18 mld zł
Pieniądze ze Stadionu Dziesięciolecia na warszawski Służewiec
Podział łupów, czyli wymiana prezesów
Polskie zabiegi o algierski gaz
Przedsiębiorcy sprzedali w 2006 roku faktury za 20 mld zł
Przybyło mieszkań
Puławy: akcje dla pracowników
Roman Karkosik nie chce ogłosić wezwania na Boryszew
Rosja: diamenty i kruszce bez ograniczeń
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Samorządy mają kłopoty z inwestycjami
Sony Ericsson: potrójny zysk
Spinetta rezygnuje z Alitalii
Stabilna inflacja
Strajk groźny dla kopalni
Surowce hamują wzrost
Są chętni na akcje BOŚ
VW: proces w Brunszwiku
W USA tak dobrze dawno nie było
Wielki popyt na obligacje pomógł złotemu
Wkrótce 50 dolarów za baryłkę ropy?
Wkrótce tańsze zamienniki drogich leków
Wzrost Monnari
Z optymizmem o przyszłości notowań
Za dwa lata niższe podatki
Znalazły się miliardy na informatyzację
Złoty słabszy o grosz
Żubrówka i Absolwent coraz bliżej pożegnania z giełdą
Zamów abonament