Kartki świąteczne nie są kosztem firmy
Witold Modzelewski: Cały czas ujawniają się nowe konsekwencje tej nowelizacji ustaw o podatkach dochodowych. Ostatnim przykładem są kartki świąteczne do kontrahentów. Jeśli uznamy, że spełniają one funkcje reprezentacji, to wydatki związane z ich kupnem i przesłaniem nie mogą być zaliczone do kosztów podatkowych. Gdy kartki mają jednocześnie charakter reklamowy, mogą być kwalifikowane jako koszt uzyskania przychodu.
Jak to wygląda w praktyce? Czy należy uznać, że są to wydatki na reprezentację, czy na...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta