Rejestracja znaku: czy istotne są plany przedsiębiorcy wobec produktu
10 kwietnia 2007 | Prawo | BD
Rejestracja znaku: czy istotne są plany przedsiębiorcy wobec produktu Jakie okoliczności rynkowe sądy i urzędy patentowe mogą brać pod uwagę, oceniając kwestię, czy znak później zgłoszony jest na tyle podobny do znaku wcześniejszego, iż można przyjąć ryzyko wprowadzenia w błąd odbiorców i odmówić mu rejestracji - pisze rzecznik patentowy współpracująca z kancelarią Baker & Mc Kenzie Warszawa Berenika Depo
Zacznijmy od przykładu. Producent kosmetyków X lansuje swój produkt jako ekskluzywny, drogi i rzadki. Od lat kieruje kosmetyki do grupy zamożnych odbiorców i wprowadza je do obrotu w kilku wybranych drogeriach w kraju....
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta