Wypromować polskie meble
Meble tapicerowane to druga największa grupa mebli kupowanych przez rodzimych odbiorców. Co roku ponad 40 procent klientów branży meblarskiej dokonuje zakupów właśnie mebli tapicerowanych. Połowa kupujących deklaruje, że chętniej decyduje się na meble polskie, ale nie zapominajmy, że to ciągle cena jest czynnikiem decydującym o wyborze. Oczywiście, ważne są też trwałość, funkcjonalność i estetyka czy też dopasowanie do wnętrza. Te same cechy, ale w innej kolejności, ważne są dla klientów, którzy kupują droższe meble, z wyższego segmentu rynku. W Polsce wydajemy na meble dość mało - prawie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta