Czy opłaca się zmienić firmę
Leszek Juchniewicz: Nie ma powodów do obaw. Ze zmianą sprzedawcy nie wiąże się żadne zagrożenie. To nie spowoduje, że zabraknie nam energii. I nawet jeśli będziemy ją kupować od spółki, która jest na drugim końcu kraju, to i tak nie zapłacimy więcej za jej przesłanie niż dotychczas. Zachęcam wszystkich, by próbowali wybrać nowego sprzedawcę energii. Im więcej będzie takich osób, tym bardziej firmy będą zorientowane na klienta. Teraz taką orientację tylko deklarują werbalnie, ale niewiele z tych deklaracji wynika.
Czy zmiana sprzedawcy ma sens? Chociaż wszystkie firmy mają już od dwóch lat taką możliwość, tylko kilkadziesiąt z niej skorzystało.To prawda, ale przedsiębiorcy musieli zmagać się z wieloma barierami rynku. Teraz jest szansa, że jedna z najważniejszych z nich, czyli kontrakty długoterminowe,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta